Jeremiah School 2008

But you are a chosen generation, a royal priesthood, a holy nation, His own special people; that you may proclaim the praises of Him who called you out of darkness into His marvellous light
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Whereabouts of Dan

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
kenk3n
Admin


Number of posts : 212
Age : 27
Location : Sitawan,Perak
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Whereabouts of Dan   Tue Jun 17, 2008 10:09 am

Is Dan coming to Kl to study??
Has anyone any idea?
Hon? Enoch? Anyone??
Back to top Go down
View user profile http://kenk3n.wordpress.com
honhon
Brothers


Number of posts : 235
Age : 27
Location : serdang
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Wed Jun 18, 2008 9:10 am

DUH!!! u dunno arr?

he got offered to study in a college in pantai dalam... near bangsar... woohoo can go kacau him...
Back to top Go down
View user profile http://www.honhonandrew.blogspot.com
kenk3n
Admin


Number of posts : 212
Age : 27
Location : Sitawan,Perak
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Wed Jun 18, 2008 9:40 am

I really dont know. No one tells me. Dan told anyone else??
Which college? Means another fellow will come to KL again. Easier for most of us to meet again!!
Back to top Go down
View user profile http://kenk3n.wordpress.com
honhon
Brothers


Number of posts : 235
Age : 27
Location : serdang
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Thu Jun 19, 2008 3:07 am

well.. not really... travelling from nilai to kl is kinda taxing to u i guess... so itz not that easy for all of us to meet.
Back to top Go down
View user profile http://www.honhonandrew.blogspot.com
kenk3n
Admin


Number of posts : 212
Age : 27
Location : Sitawan,Perak
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Thu Jun 19, 2008 9:47 am

Which coll?
Back to top Go down
View user profile http://kenk3n.wordpress.com
honhon
Brothers


Number of posts : 235
Age : 27
Location : serdang
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Fri Jun 20, 2008 11:14 pm

gua tak ingat... i think itz sth like ipsi...dunno la
Back to top Go down
View user profile http://www.honhonandrew.blogspot.com
MeL de small gurl
Brothers


Number of posts : 5
Age : 26
Location : harh...
Registration date : 2008-03-04

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Thu Jun 26, 2008 9:41 am

bounce u guys....talking to one another only....hehe....
speaking of dan...
he keeps miscalling me..
wonder y.....
Rolling Eyes
so fun all u guys in KL....
btw...
the emoticons are cute!
Back to top Go down
View user profile
MeL de small gurl
Brothers


Number of posts : 5
Age : 26
Location : harh...
Registration date : 2008-03-04

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Thu Jun 26, 2008 9:43 am

bounce u guys....talking to one another only....hehe....
speaking of dan...
he keeps miscalling me..
wonder y.....
Rolling Eyes
so fun all u guys in KL....
btw...
the emoticons are cute!
Back to top Go down
View user profile
madmatt
Brothers


Number of posts : 86
Age : 29
Location : USJ, Subang Jaya, selangor
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Hey ho...   Thu Jun 26, 2008 8:46 pm

Mel, so nice of you to drop by...
Wink Wink
Back to top Go down
View user profile
kenk3n
Admin


Number of posts : 212
Age : 27
Location : Sitawan,Perak
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Sun Jun 29, 2008 3:16 am

he likes you?? haha
Back to top Go down
View user profile http://kenk3n.wordpress.com
honhon
Brothers


Number of posts : 235
Age : 27
Location : serdang
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Mon Jun 30, 2008 6:40 am

no comments.

cc arr... x la say lidat... itz not fair for both of them!
Back to top Go down
View user profile http://www.honhonandrew.blogspot.com
Wendee
Brothers
avatar

Number of posts : 115
Age : 26
Location : Sentul, KL
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Fri Jul 04, 2008 11:01 am

hahaha u guys talking about him like he has gone missing.... kinda funny. wakakak!

he will be going to insititut perguruan bahasa antarabangsa (IPBA) in pantai near uni malaya.

so all confusion cleared?

adoi CC so kedekut meh want to msg him? he maxis also wad. apa la u all.
Back to top Go down
View user profile http://what-about-wendee.blogspot.com
Daniel
Brothers


Number of posts : 3
Age : 27
Location : Kedah
Registration date : 2008-11-24

PostSubject: Where am i ??   Sat Dec 06, 2008 12:18 am

I find myself wondering that 2.... Ipba is a crazy place to be in ... trust me ... but i believe i have a ministry where i am in. I am a chinese dude among all other races . Live is tough when there are no christian brothers or sisters to cheer you on in your walk. You tend to slide and i dare same of us =) Nevertheless We need to be strong and stand by what u believe in ... anymore updates of where i am pls visit my blog Smile you will be well informed !!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile http://howtobefree.blogspot.com
honhon
Brothers


Number of posts : 235
Age : 27
Location : serdang
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Thu Jan 01, 2009 12:52 am

ok sure... cc u arr... kiam siap! 5 sen 1 msg oni ma... ur bday u call some of us la... but msg oso like horse...

ke-de-kut ke-de-kut ke-de-kut
Back to top Go down
View user profile http://www.honhonandrew.blogspot.com
kenk3n
Admin


Number of posts : 212
Age : 27
Location : Sitawan,Perak
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Mon Jun 08, 2009 10:00 am

Good shaun! Gal or guy?
Back to top Go down
View user profile http://kenk3n.wordpress.com
kenk3n
Admin


Number of posts : 212
Age : 27
Location : Sitawan,Perak
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Mon Jun 08, 2009 10:02 am

Oops.. wrong place and topic.. What a time to reply the msg here. haha
Back to top Go down
View user profile http://kenk3n.wordpress.com
SheepZ
Brothers


Number of posts : 84
Age : 27
Location : penang
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Sat Jun 13, 2009 11:19 am

haha.wad la u.i guess its true. worms are blind!!
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com
kenk3n
Admin


Number of posts : 212
Age : 27
Location : Sitawan,Perak
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Sun Jun 14, 2009 7:46 am

-.-!
Sheep, don't start with me!
Back to top Go down
View user profile http://kenk3n.wordpress.com
SheepZ
Brothers


Number of posts : 84
Age : 27
Location : penang
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Tue Jun 16, 2009 3:55 am

haha. start?? start wad. wanna race isit. pi lah..kereta pun takde nak race.haha.mimpi la.haha.
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com
kenk3n
Admin


Number of posts : 212
Age : 27
Location : Sitawan,Perak
Registration date : 2008-03-03

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Wed Jun 17, 2009 4:47 am

I know you have a car... Dont be proud. So what if you have a car? Accident so many times!
TSKTSK!
Back to top Go down
View user profile http://kenk3n.wordpress.com
SheepZ
Brothers


Number of posts : 84
Age : 27
Location : penang
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   Wed Jun 24, 2009 9:49 am

choi choi choi!!!wad u toking ar.baru sekali saja tau.get ur facts strait!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Whereabouts of Dan   

Back to top Go down
 
Whereabouts of Dan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Brittanee Drexel
» Old Sulekhans whereabouts..

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Jeremiah School 2008 :: Thoughts & Feelings :: Updates!!-
Jump to: